poniedziałek, 18 listopada 2013

miła niespodzianka od sensilive.pl

Jakiś czas temu otrzymałam wiadomość od Pani Natalii z propozycją wypróbowania produktów firmy Sensilive. Zapoznając się z ich ofertą zgodziłam się i kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka w której znajdowały się aż 3 produkty: BIO Magui Ultimax, bioDETOX mix oraz Glukozamin+.

Produkty bardzo przypadły mi do gustu ponieważ od jakiegoś czasu myślę o detoksykacji organizmu, a glukozamina pomoże mi odbudować moje zniszczone kolano (przynajmniej mam taką nadzieję).
W najbliższym czasie przedstawię Wam dokładne opis produktów oraz ich działanie, które sprawdzę na sobie :)



 A to było w środku przesyłki, pięknie zapakowane:

7 komentarzy:

  1. wow dużo tego :)


    czekam na opis tych produktów oraz działanie, bo mnie nimi zaciekawiłaś, nigdy nie słyszałam o tych produktach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi tylko Maqui wysłali,a to skąpcy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, czasem też chciałabym nawiązać z kimś jakąś współpracę, ale chyba jeszcze nasz blog się do tego niestety nie nadaje... ;) czekam na opinię tych produktów :)

    zapraszamy do naszego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością na recenzję tych produktów :) ponieważ sama chciałabym zabrać się za detox organizmu ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie zainteresował ten produkt maqui, jestem ciekawa recenzji i czekam na nią z niecierpliwością, bo mnie też przyda się jakieś oczyszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, mi by się taka detoksykacja zdecydowanie przydała...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...