czwartek, 22 marca 2012

ćwiczenia z piłką fitness

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mix różnych ćwiczeń z piłką fitness, które udało mi się znaleźć w różnych gazetach i na YouTube.Jestem posiadaczką takiej piłki i jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ ćwiczenia na niej to świetna zabawa. Na początku trudno utrzymać równowagę, bo piłka gibie się na wszystkie strony, ale po kilku treningach da się to opanować :)
Najważniejszą rzeczą przy wyborze piłki jest jej średnica, która musi być dopasowana do wzrostu ćwiczącego. Poniżej przedstawiam zestawienie wzrostu i średnicy piłki:
Wysokość ciała – średnica piłki
Mniej niż 154cm - 45cm
155cm- 172cm – 55cm
173cm – 189cm - 65 cm
Powyżej 190cm -75cm
Piłki nie są drogie i naprawdę warto w nie zainwestować jeśli posiadamy trochę miejsca do ćwiczenia.

Oto przykładowe ćwiczenia jakie znalazłam:





I jeszcze kilka filmików :





gify:
źródło: tumblr.com
źródło: shapefit.com
źródło: tumblr.com

źródło: tumblr.com
źródło: tumblr.com
źródło: tumblr.com

21 komentarzy:

  1. Znakomicie ! Cieszę się, że dodałaś te ćwiczenia :) Kilka z nich już widziałam, ale jednak większość jest dla mnie nowością. Szczególnie ćwiczenie na tyłek bardzo mi się podoba. U mnie niestety problem jest taki, że nie mam za dużo miejsca. Ale w wakacje jak zrobi się już ciepło kupuję piłkę i będę z nią ćwiczyć u dziadków w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę jeszcze tylko o motywacji do ćwiczeń, bo z tym nie jest tak łatwo. Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przydałaby mi sie taka piłka,ale z tego co wiem dostanę rowerek,więc będę miała teraz już zawsze czas,żeby wejść na rower! (;

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadam tą piłkę, poćwiczyłam z tydzień i teraz służy jako rzeźba :D hahaha
    życzę motywacji i sukcesów :)

    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam
    http://owszystkimcomnieotacza.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy post :)
    zapraszam na nową notkę i zachęcam do obserwowania! buziak!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne ćwiczenia :)
    musze sie zabrać za siebie :D ale jakoś nie mam motywacji :<



    pozdrawiam i zapraszam do mnie :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwiczymy z takimi piłkami na aerobiku:) Choć ja osobiście nie przepadam za tego typu ćwiczeniami:) Ale trochę ruchu nikomu nie zaszkodzi chociażby dla zdrowotności dlatego każda powinna znaleźć coś dla siebie podczas wiosennej pory:)

    Zapraszam na mój blog
    http://emi-lollipop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam Cię na rozdanie do http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html
    DO wygrania buty <3

    OdpowiedzUsuń
  9. I hardly leave a response, however i did a few searching
    and wound up here "�wiczenia z pi�k� fitness". And I do have a
    couple of questions for you if you usually do not mind. Could it be only me or
    does it appear like a few of these responses come across like
    left by brain dead visitors? :-P And, if you are writing at additional sites,
    I would like to follow everything fresh you have to post.

    Could you list of every one of all your social pages like your linkedin profile,
    Facebook page or twitter feed?
    My site :: recommended reading

    OdpowiedzUsuń
  10. This article will assist the internet viewers for building up new website or even a
    blog from start to end.
    Stop by my web site - 31 Day Fat Loss Cure

    OdpowiedzUsuń
  11. I was able to find good information from your blog articles.
    Also see my website: Rob Poulus Scammer

    OdpowiedzUsuń
  12. I am extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a nice blog like this one nowadays.
    Also see my website: 31 day fat loss cure scam

    OdpowiedzUsuń
  13. With havin so much content and articles do you ever run into
    any problems of plagorism or copyright violation? My blog has a lot of completely unique content I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet without my agreement. Do you know any techniques to help stop content from being ripped off? I'd
    genuinely appreciate it.
    Also visit my web-site - thefatloss4idiotsreview.org

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post i fajne ćwiczenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kombinacje ćwiczeń. Wystarczy ruszyć głową i już się coś znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wolę inną "piłkę"- jest mała, żeliwna, więc ciężka i ma uchwyt ;) Jest niezwykła i ćw. z nią przebijają skutecznością wszystko :) Piłka szwedzka natomiast jest super, ale przede wszystkim jako przybór fizjoterapeuty, w kształtowaniu średnio, dobra jako uzupełnienie treningów, może również służyć za ławeczkę, poza tym jak na domowy sprzęt zajmuje niestety za dużo miejsca.
    Fajne te gify :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm w ćwiczeniach chyba i tak najważniejsza jest mobilizacja

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba przekonam się do piłki i ćwiczeń na niej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już przekonałam się do piłki, polecam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny wpis:) Ja do tej pory najbardziej lubiłam trening z gumą do ćwiczeń. Daje mnóstwo możliwości i trening jest urozmaicony. Niestety na piłkę nie mam miejsca:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...