niedziela, 4 marca 2012

zakupowo

Ponieważ dzisiejszy dzień był bardzo piękny, słoneczny i dosyć ciepły wybrałam się na zakupy do pobliskiego centrum handlowego :) ohhh jaka byłam szczęśliwa widząc jeszcze tyle przecen :) niestety nie zaopatrzyłam się w wystarczającą ilość gotówki i nie mogłam poszaleć tak jak chciałam. Na szczęście nic straconego, ponieważ mam zamiar wybrać się tam jeszcze jutro :)
Dzisiaj upolowałam na przecenie piękny czarny sweterek z bufkami oraz rękawami 3/4 za jedyne 19,90 zł (przecena z 69,90 zł w Reserved). Kupiłam jeszcze 2 pary spodni w promocji łączonej za 129.90 zł (cena jednej pary bez promocji wynosiła 79,90 zł, Vero Moda). Długo nie mogłam się zdecydować na kolory spodni ponieważ był bardzo duży wybór kolorów, w końcu wybrałam czarne i niebieskie, kusiły mnie jeszcze zielone i turkusowe, ale jakoś ciężko mi przełamać się do takich kolorów. Może kiedyś się odważę... Na razie jednak pozostanę przy "bezpiecznych" kolorach :) Teraz zmykam bo jutro pobudka o 5.30 ;/ i niestety czas jechać na uczelnie.





buziaki :*
 

1 komentarz:

  1. Zarówno sweterek z bufkami jak i spodnie super, szczególnie ten odcień niebieskiego bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...