wtorek, 6 marca 2012

leniuchowanie

Nie wiem co się stało z tą pogodą, ale nie podoba mi się, że znowu jest tak strasznie zimno, aż nie chce się z domu wychodzić. Podjęłam więc decyzję, że jutro robię sobie wolne od uczelni, od tak, takie małe lenistwo... Byłam dzisiaj na zakupach i jestem bardzo zawiedziona, ponieważ już nic fajnego nie udało mi się kupić, a to co wpadło mi w oko było albo za małe albo za duże, taki niefart. No ale trudno, nie ostatnia wyprzedaż jeszcze będą jakieś za kilka tygodni :)

Plan na dzisiejszy wieczór : książka i zielona herbata.


5 komentarzy:

  1. Uwielbiam zieloną herbatę, teraz piję ciągle liściastą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja idę na łatwiznę i piję ekspresową, ale liściastą czasem też :)

      Usuń
  2. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham muzykę z tego filmu, sam film jest ok, ale trochę tandetny. Książki nie czytałam... Jedyne co przewinęło mi siętej autorki, to wywiad z wampirem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie książki są lepsze niż film, chociaż wywiad z wampirem jest genialnie zrobiony :)

      Usuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...