wtorek, 19 listopada 2013

ulubione ćwiczenia na brzuch

Uwielbiam przeglądać różne strony internetowe w poszukiwaniu ćwiczeń w formie GIF. Wtedy jest mi łatwiej zaplanować i ułożyć trening domowy. Przeważnie zrzucam je sobie na telefon, wtedy mam większą motywację do ćwiczeń, bo jak widzę te pięknie wymodelowane ciała na gifach, to aż chce się ćwiczyć :) Niedługo braknie mi miejsca na ich zapisywanie! Na szczęście nie należę do osób samolubnych i nie będę trzymała ich tylko dla siebie. Dzisiaj podzielę się z Wami ćwiczeniami na mięśnie brzucha, które udało mi się znaleźć w sieci.











źródło: tumblr, blogilates

14 komentarzy:

  1. ja też mam kilka swoich ulubionych gifów, kilka z nich pokrywa się z twoimi, ale pokazałaś kilka których jeszcze nie widziałam. Dziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ćwiczenia Casey !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są:) Kilka z nich już widziałam i wypróbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie na stojąco ;-) uwielbiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne są te ćwiczenia z ciężarkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, wypróbuję kilka z tych ćwiczeń. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli dodam Cię do mojej listy najlepszych blogów o zdrowym żywieniu - http://zdrowe-odzywianie-blogi.blogspot.com/. Będzie łatwiej znaleźć Twój blog. Pozdrawiam, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nożyce lubię robić, ale mięśnie bolą jak cholera :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ćwiczenia. Aczkolwiek lekko wymagające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypominają mi 6 weidera, kiedyś próbowałam ale były zbyt monotonne i coraz bardziej czasochłonne ;) chciałabym zobaczyć gdzieś zestaw, który typowo rzeźbi dolne partie brzucha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam uwielbiam różnego rodzaju wznosy nóg na drążku.
    Świetnie wpływają na mój brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja na drążku nie mogę ćwiczyć, nie mam tyle siły w rękach. Ale za to squaty i brzuszki mogę zasuwać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...