poniedziałek, 16 kwietnia 2012

owsianka

Kolejny dzień bez słodyczy, popołudniu miałam mega ochotę na coś słodkiego, ale stwierdziłam, ze moje zdrowie i figura jest ważniejsze od zachcianek ! Zjadłam za to połowę grejpfruta i garść prażonego słonecznika. Dzisiejszy dzień niestety bez siłowni, ponieważ miałam do późna zajęcia na uczelni, a karnet mam wykupiony tylko do godziny 16 (ponieważ jest tańszy ). Ale nie obijałam się ! 40 minut spędziłam na maszerowaniu na bieżni (prędkość 5,8 km/h), mam jeszcze w planach zrobić min 30 brzuszków.
Co do jedzenia to dzisiaj były tylko 4 posiłki, nie miałam siły na więcej. Wypróbowałam polecaną przez wszystkich owsiankę na śniadanie i powiem szczerze, że jest bardzo dobra, moja wersja była z bananem. Bardzo długo byłam po niej syta i w końcu nie burczało mi w brzuchu na pierwszych zajęciach :) Dalej poszukuję ciekawych przepisów na smaczne i syte śniadania, jak coś znajdę to na pewno Wam o tym napiszę :*


Moja owsianka :)



Przepis:

- 1 szklanka mleka 1,5 %
- 3 łyżki płatków owsianych
- 1 banan

mleko zagotować, dodać płatki owsiane, gotować ok 10 min. Przelać do miseczki, dodać rozgniecionego banana, wszystko wymieszać

A jak Wy przyrządzacie sobie owsiankę ?

11 komentarzy:

  1. siostra farbuje u fryzjera wiec Ci nie powiem :<

    OdpowiedzUsuń
  2. http://to-be-skinnyy.blogspot.com/2012/03/placek-owsiany.html

    proszę :)

    Uwielbiam tego plaska, jem codziennie na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ten placuszek :) muszę go sobie wypróbować, ale to w weekend jak będę miała więcej czasu żeby zrobić śniadanko :)

      Usuń
  3. Smacznie wyglada:) zapraszam do siebie www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No hej. Miło, że do mnie zajrzałaś. ;)
    Owsianka? nie mam za bardzo czasu na jej robienie, ale może któregoś pieknego dnia, bądź na majówkeczkę będę się czym takim żywić. ;)
    Bez słodyczy? Ja też postanawiam, ale chyba to jest silneijsze ode mnie ;/ Sama nie wiem, gratuluję wytrwałości ;D Chudnij.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owsiankę ;) Ja zalewam gorącym mlekiem i dodaję troszkę miodu.
    Co do shake`a to ja tylko z zimnym mlekiem go potrafię wypić, z podgrzanym albo z wodą jest nie do przełknięcia :D
    U mnie dziś już ładniejsza pogoda, i gorszy katar :D... ale od rana męczę się herbatkami i myślę, że będzie okej :) Powodzenia kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię za mobilizacje. Ja w ogóle nie umiem się zebrać do ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak Ty tą owsiankę przyrządziłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 szklankę mleka 1,5 % zagotowałam z 3 łyżkami płatków owsianych, gotowałam sobie to 10 min, aż zgęstniało, dodałam pogniecionego widelcem banana :)

      Usuń
  8. Nigdy nie jadłam owsianki, ale wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę ja jakoś owsianki nie lubię i chyba się do niej nie przekonam ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...