środa, 11 kwietnia 2012

koniec leniuchowania

Niestety moja przerwa świąteczna na studiach kończy się nieubłaganie i jutro muszę jechać na uczelnie..
dopadło mnie mega lenistwo podczas tych wolnych dni. Ponieważ dużo pozwoliłam sobie w święta i całkowicie odpuściłam ćwiczenia, jutro z samego rana jadę na Zumbę :) Jeśli mam być szczera to bardzo mi jej brakowało i nie mogę się doczekać jutrzejszych zajęć !
Mając dużo wolnego czasu zaczęłam tworzyć różne dziwne rzeczy i powoli odkrywać w sobie jakieś talenty :)

Oto mój dzisiejszy twór:



potrzebne rzeczy do wykonania :

10 komentarzy:

  1. kreatywna jestes;p zapraszam na mmmandkkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajną rzecz stworzyłaś, super :)
    Ja też nie mogę się doczekać jutrzejszych zajęć na siłowni :) Czeka mnie ciężka praca, bo ostro przyszalałam w okresie Świąt :P
    A co do spalacza, to przede wszystkim zwiększa efektywność treningu. Większa pompa, mobilizacja i koncentracja. Jeśli chodzi o spalanie - nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że nigdy nie byłam na Zumbie? muszę się wybrać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ! naprawdę warto :) duży wysiłek i mnóstwo śmiechu :P

      Usuń
  4. wow pudełeczko wyszło naprawdę genialne! będzie idealne na drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję! :) Jeżeli chcesz też nawiązać współpracę z JapanStyle24.pl wystarczy tylko do nich napisać e-maila,miło będzie jak napiszesz,że akurat z mojego bloga dowiedziałaś się,że chętnie nawiązują współprace z blogerami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na współprace to jeszcze za wcześnie, podejrzewam, że mam za małą oglądalność bloga, żeby ktoś chciał podjąć ze mną współprace :)

      Usuń
  6. TYTUŁ WPISU MI SIE PODOBA NAJBARDZIEJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby tylko sznurek,ale świetnie wykorzystany! Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  8. w pierwszej chwili myślałam, że to kupiłaś, a tu proszę taka miła niespodzianka ;) Zdolniach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...