poniedziałek, 1 kwietnia 2013

april please be good to me ! :)


Z planami u mnie jest różnie, czasami wychodzą czasami niestety nie, ale z własnego doświadczenia wiem, że lepiej je robić :) Czego oczekuję od siebie w kwietniu ? Na pewno systematyczności i nie poddawania się słabościom, bo niestety z tym miałam problem w marcu.

Plan treningowy na kwiecień:

- trening z Jillian ( 5x w tyg ) mam zamiar powrócić do 30DS, bo bardzo mi się ten trening podoba
- trening z Tiffany stop muffin (5x w tyg) uwielbiam go mimo że nie potrafię się po nim zginać, takie mam zakwasy
- 60 squatów (codziennie lub min 6x w tyg )

Dieta:

-od dawna jestem wierna South Beach, więc myślę, że po świętach warto przejść do fazy 1 :)


Mam nadzieję, że dzięki tym małym postanowieniom przetrwam kwiecień i będę z siebie zadowolona, a teraz czas na przygotowanie listy zakupów na fazę 1 SB, dawno na niej nie byłam, ale warto, szczególnie po świętach :) 


buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Też dzisiaj robiłam plany na kwiecień :)

    Życzę wytrwałości! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne plany :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia L) uwielbiam Jillian i jestem z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w kwietniu kończę 3 m-ce z Ewą i zaczynam bieganie :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też interesuje mnie dieta SB :) Jak możesz napisz od czasu do czasu jak Ci idzie, bardzo chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że napisze jak mi idzie :)
      ta dieta nie jest zbyt popularna w Polsce i jest dużo sprzecznych informacji, ale spróbuje wprowadzić Was wszystkie krok po kroku w tą dietę :) stosuję ją już od kilku miesięcy i dość dobrze mi to idzie :)

      Usuń
  6. Sama muszę wziąć się za siebie - może sama zacznę ćwiczyć podobnie jak Ty? ;)
    I życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w tym miesiącu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, ze spełnisz wszystkie swoje plany i postanowienia :P trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...