piątek, 26 kwietnia 2013

Women's Health


Dzisiaj w sprzedaży pojawił się pierwszy numer Women's Health, na szczęście nie miałam problemu z zakupem, kiedy przypomniałam sobie o nim późnym popołudniem. Gazeta zapowiada się ciekawie, póki co zdążyłam ją tylko przejrzeć. Gazeta jest dość gruba (173 strony) z tego co przejrzałam jest kilka porządnych artykułów oraz bardzo fajny test skóry, który zdążyłam już sobie zrobić :) Gazeta zapowiada się obiecująco, myślę, że po rozczarowaniu Shape'm to będzie dużo lepszy zamiennik.


Zabieram się więc do czytania, oto artykuły, które pójdą na "pierwszy ogień" :)




Cały magazyn on-line jest dostępny pod linkiem:
http://www.menshealth.pl/download/womenshealth/index.htm

 buziaki :*
 

11 komentarzy:

  1. Też już dzisiaj ją zdobyłam. Nie przeczytałam jeszcze,lecz przejrzałam,ale wydaję mi się że zapowiada się naprawde ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj nie zdążyłam kupić, ale jutro zrobię to z samego rana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam - bardzo mi się podoba! To chyba moje nowe ulubione czasopismo, jeśli utrzyma poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za magazyn on-line, z chęcią w wolnej chwili poczytam sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się niestety rozczarowałam. Naczytałam się pozytywnych opinii o męskim odpowiedniku, liczyłam że wersja dla kobiet będzie trzymała poziom...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też przejrzałam, teraz muszę się bardziej zagłębić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo rozczarowalam się tym numerem

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem lepszy od Shape'a, ale do zagranicznych wydań jeszcze mu trochę brakuje. Czekam na następne numery.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie mogłam jej już dorwać w żadnym kiosku, ani saloniku. Muszę pocieszyć się elektroniczną wersją...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to połączenie wszystkich magazynów jakie mamy na rynku, wszystko po trochę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...