niedziela, 26 lutego 2012

ćwiczenia na pupę :)

Leniwa niedziela dobiega końca..
Weekendy tak szybko mijają, a szkoda. Miałam zrobić tyle rzeczy, a nie zrobiłam nic. Muszę jakoś lepiej zorganizować sobie czas. Po wczorajszej mikrodermabrazji mam lekko zaczerwienioną twarz, ale jest lepiej, jest gładka i odświeżona. Odkurzyłam moją bieżnię i od jutra mam zamiar na niej biegać codziennie :)
Przeglądając Shape'a nr 02/2012 natrafiłam na bardzo fajne i dość proste ćwiczenia na "sexy pupe w 15 minut". Jedyne co potrzeba żeby wykonać ćwiczenia to: mata do ćwiczeń i duża piłka fitness. Maty niestety nie posiadam, ale myślę, że bez niej spokojnie dam sobie rade. Piłkę do fitness na szczęście mam, tylko trzeba ją napompować, bo leży gdzieś na dnie szafy zapomniana.
Według Shape'a powinno się ćwiczyć "3-4 razy w tygodniu po 3 serię każdego ruchu po 15 powtórzeń"
Zdjęcia wszystkich ćwiczeń przedstawiam poniżej :




Miłego ćwiczenia wszystkim :) 

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do wykonywania wszelkich ćwiczeń siłowych przydaje mi się specjalna mata fitness https://powerrubber.com/kat/maty-na-silownie/maty-fitness-puzzle/, która zapewnia bezpieczeństwo i dobrą przyczepność do podłoża. Mata jest w formie puzzli, więc z łatwością można dopasować ją do każdej powierzchni. Wysoka jakość materiałów z których zbudowana jest mata eliminuje ryzyko wystąpienia wszelkich kontuzji podczas treningów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...