sobota, 19 stycznia 2013

kosmetycznie - olejki do pielęgnacji

Dzisiaj będzie kosmetycznie, taka mała odmiana dla Was. Od kilku tygodni stosuje naturalne olejki: arganowy, różany i macadamia. Tych dwóch pierwszych używam do pielęgnacji twarzy, szyi i dekoltu, ostatniego natomiast do pielęgnacji całego ciała. Jakie są moje wrażenia? W końcu moja cera uległa znacznej poprawie, nie mam już problemu z wyskakującymi co jaki czas niespodziankami, ani przesuszoną skórą na policzkach, czy tłustym czołem :) szok? dla mnie osobiście tak i to wielki, bo po kilku latach poszukiwań różnych specyfików od kremów przez specjalistyczne sera do twarzy, olejki zdziałały cuda. Nie zatykają porów, szybko się wchłaniają i co najważniejsze nie mam na nie uczulenia. Co niestety zdarzało się bardzo często przy stosowaniu kremów. Olejki nie są specjalnie drogie, cenę można porównać do kremów dostępnych w drogeriach. Ale z wydajnością jest dużo lepiej, przy codziennym używaniu (2 razy dziennie) przez miesiąc zużyłam może 1/10 olejku.



Klika słów o każdym olejku:

Olej arganowy:
"Czysty bezzapachowy olej arganowy (produkt organiczny z certyfikatem) wytwarzany jest z nasion drzewa arganowego Argania Spinosa metodą tłoczenia na zimno - . Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, kwas linolowy oraz witaminę E. Chroni skórę przed utratą wody, wygładza, ujędrnia i odżywia. Działa przeciwzapalnie, łagodząc objawy trądziku i alergii. Przeznaczony również do skóry dojrzałej i starzejącej się, gdyż ma właściwości antyoksydacyjne i opóźnia pojawianie się zmarszczek.
Ze względu na bogactwo składników pielęgnacyjnych idealny do zabiegów na ciało oraz do masażu. Może być stosowany bez rozcieńczania lub jako baza, którą łączy się z kilkoma kroplami olejku eterycznego." 

opis producenta


Olej różany:
"Czysty olej roślinny (macerat) otrzymywany z płatków róży stulistnej na bazie oleju słonecznikowego tłoczonego na zimno. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, minerały, witaminę E oraz fitosterole.Przeznaczony jest do pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry, a szczególnie delikatnej, tłustej, trądzikowej i naczynkowej. Reguluje wytwarzanie sebum, zapobiega powstawaniu wyprysków i zaskórników. Wzmacnia naczynia krwionośne oraz barierę lipidową skóry. Działa nawilżająco. Poprawia ochronę przeciwsłoneczną i zwalcza wolne rodniki."
 opis producenta


Olej macadamia:
"Czysty olej roślinny wytwarzany z orzechów Macadamia metodą tłoczenia na zimno. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe, fosfolipidy oraz lecytynę. Doskonale nadaje się do pielęgnacji skóry szorstkiej, suchej i starzejącej się, gdyż dobrze natłuszcza i wygładza skórę, łagodząc podrażnienia i zaczerwienienia. Jest idealny do nawilżania skóry po opalaniu oraz zwalczania oznak cellulitu. Ułatwia leczenie blizn i rozstępów na skórze. Można go stosować w pielęgnacji włosów łamliwych i kruchych."
opis producenta


Wszystkie olejki zakupiłam w sklepie Mała Prowansja, w Katowicach ul. Józefowska 50:)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różanego i arganowego używam na zmianę np 3 dni pod rząd różany, 3 dni arganowy.
      Macadamia na całe ciało w szczególności brzuch i uda. Nie używam do tego wacików, bo dużo olejku się przez to marnuje.
      Do twarzy potrzebna jest mała ilość, więc zatykam palcem flakonik i przekręcam go do góry nogami, rozcieram taką ilość olejku w dłoni i smaruję twarz.
      Do ciała potrzeba większej ilości, więc odrobinkę oleju wylewam na rękę, rozsmarowuje w dłoniach i wcieram w ciało :)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedz:)

      Usuń
  2. miałam jeszcze dodać jedno pytanie dlatego chcialam edytowac post, ale nie zauważyłam ze juz odpowiedziałas. wpisuje tutaj co bylo wyżej:
    "ciekawe to. ja wlasnie tak zastanawiam się od dłuższego czasu nasd tym jak polepszyć kondycje mojej skóry. może takie oleje? hmm.... ale mam pytanie jak ich używasz? wszystkie na raz? arganowy i różany na twarz a macadamia na całe ciało? wacikiem to nakładasz?"

    OdpowiedzUsuń
  3. po olejkach mam zawsze strasznie tłustą cerę , i muszę bardzo uważać na takie produkty ,ponieważ mam uczelnie na cytrusy orzechy kakao a w olejkach zdarzają się takie rzeczy . może wkońcu wypróbuję ale u mnie w sklepach są drogie. Będę często tu zaglądać , zapraszam na mojego bloga , efekty po dwóch tygodniach odchudzania ,porady na temat odchudzania i nie tylko !:) mam nadzieje ze będziesz mnie wspierać w mojej diecie !:)
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś moim zbawieniem! Ja już próbowałam wszystkiego, dosłownie wszystkiego i moja cera wymaga wiele do poprawki :P spróbuję z tymi olejkami,ale gdzie w warszawie to kupię? ;(
    pozdrawiam!
    Szana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam tylko rycynowego i sezamowego;) Ale te wygladają ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...