piątek, 27 lipca 2012

tak, tak dalej biegam..

Powoli zaczynam przekonywać się do biegania i coraz bardziej mi się to podoba. Uwielbiam ten stan kiedy jestem tak zmęczona, że ledwo co mogę poruszać nogami. Zauważyłam że z dnia na dzień, mogę coraz dłużej biegać/truchtać, nie muszę już maszerować z mega zadyszką :) Niestety dzisiaj otarły mnie buty jak byłam na grillu i nie wiem jak będzie jutro :( mam nadzieje, że chociaż w rolkach będę mogła jeździć, bo mam zaplanowane 2 godziny po południu na jazdę. Na razie cierpię i robię zimny okład, bo tak boli, skórę mam zdartą do krwi :/. Zaczęłam dużo czytać o bieganiu, nawet zastanawiam się czy skonsultować się z lekarzem bo kilka lat temu miałam kontuzję kolana i boję się, że mi się odnowi, ale na razie nie boli mnie, więc jestem szczęśliwa. Przerzuciłam się na bieganie w domu na bieżni, bo tak mi wygodniej i lepiej zaplanować czas :)
Dzisiaj znowu kucharzyłam, na obiad wyczarowałam moje ulubione naleśniki orkiszowe ze szpinakiem o których już Wam kiedyś pisałam KLIK.
Wstałam dzisiaj bardzo późno, więc na śniadanie był koktajl bananowy:


Dzisiaj bieganie było krótkie, tylko 30 min, bo niespodziewanie zostałam zaproszona na grilla do przyjaciółki, a nie mogłam odmówić, bo dość długo się nie widziałyśmy. Moja koszulka po dzisiejszym treningu wyglądała tak:


Zastanawiam się nad robieniem interwałów, bo podobno są dużo lepsze efekty, ma ktoś w tym jakieś doświadczenie ?  Bardzo proszę o pomoc w tym temacie, bo bieganie to dla mnie nowość i nie do końca wiem jak się za to zabrać, żeby było jak najlepiej :)

4 komentarze:

  1. Hej :) fajnie ze bieganie sprawia Ci frajde :)
    co do interwałów to robiłam swego czasu i w sumie polepszały kondycję ale ostatnio mój trener mi ich po prostu zabronił mówiąc, że za mało intensywnie biegam i nie jestem przygotowana.. (dodam ze biegam od roku czasu). W sumie zamiast tego mam przebieżki po biegu, podobna forma lecz mniej wykańczająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam Cie za to bieganie! :-)
    ja uwielbiam jezdzic na rolkach ale nie mam za bardzo z kim :-( wpadaj tu do mnie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na blogu w zakładce bieganie masz już kilka artykułów, które może Ci pomogą :) Jeśli chodzi o interwały, to jeszcze szeroko o nich nie pisałam, bo sama średnio je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ty Myszo dalej dzielnie biegasz! Jestem niesamowicie z Ciebie dumna !!!
    Uwielbiam koktajl bananowy :-)
    Kiss :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...