wtorek, 3 lipca 2012

dzień warzywno - owocowy

Dzisiaj dzień nauki, mam nadzieję, że ostatni :) Przygotowałam sobie mnóstwo przekąsek na cały dzień, lepiej mieć od razu wszystko zaplanowane, przynajmniej nic mnie nie zaskoczy. Unikam słodyczy, idzie mi ciężko, ale dam rade :) Właśnie skończyłam obierać i kroić marchewkę oraz kalarepę. Tak, to będą moje dzisiejsze przekąski - stawiam na zdrowie.

moje marcheweczki

kalarepka

Żeby nie było nudno i ciągle warzywnie, postanowiłam dodać jeszcze owoce :)

morelki

Obiad też już zaplanowałam i będzie to zupa brokułowa z grzankami. Przepis postaram się dodać jutro popołudniu :)

10 komentarzy:

  1. u mnie najgorzej z wyeliminowaniem słodyczy. szczególnie kiedy wszyscy zajadają się lodami.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam nektarynke. Musze zaczac szykowac sobie jedzonko jak Ty. U mnie najgorzej wyeliminowac slone przekaski

    OdpowiedzUsuń
  3. ja przestałam na szczęście jeść słodycze, super, że udało Ci się je zastąpić owocami i warzywami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wole marchewke przecisna przez sokowirówke i wypic sok :)
    napisałam do firmy e-maila z pytaniem, prośbą i dostałam przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie przekąski są najzdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie przekąski, pochrupałabym kalarepkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! To się chwali! a ja przed chwilą zjadłam 3 czekoldaki merci:P
    Tym bardziej podczas nauki nie umiem sobie odmówić jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, zupa brokułowa!!! ROBIĘ JUTRO! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kalarepa jest super!:)a w czasie sesji trochę słodyczy nie szkodzi..:D
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...