piątek, 6 lipca 2012

oj gorąco, gorąco

35 stopni w cieniu to stanowczo za dużo! Miałam zacząć ćwiczyć, ale muszę przełożyć to na późny wieczór, bo nie da się teraz. Niestety jestem posiadaczką pokoju, który od godziny 13 do 19 jest cały czas w słońcu. Koniecznie muszę zainwestować w wiatrak, bo nie przeżyję.
Od dzisiaj miałam zacząć dietę, ale sama nie wiem jaką, póki co to eliminuje słodycze, bo to mój najgorszy wróg. Dlatego zaczęłam dzień od porcji owoców: czereśnie i morele, mniam, mniam, mniam





W sumie oficjalnie zaczęłam wakacje i..
sama nie wiem co ze sobą zrobić, na razie leniuchuję, ale wypadałoby coś zrobić :)
Muszę nadrobić zaległości w serialach i książkach..
Ale póki co to muszę się czymś ochłodzić, więc wrzucam zdjęcie mojej pysznej mrożonej kawy:




Przepis:
- 1, 5 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
- 1 szklanka mleka
- 3 kostki lodu
- 1 łyżka lodów śmietankowych
- kakao do posypania

Kawę rozpuszczamy w mleku, dodajemy kostki lodu i mieszamy, mieszamy, mieszamy :P
na koniec dodajemy łyżkę lodów i posypujemy kakao.



9 komentarzy:

  1. Pyszna kawa ! Ja niebawem dodam przepis na moją kawcię ;)
    Jeszcze moreli nie jadłam w tym roku, ale czereśnie uwielbiam i jem jak nałogowiec ;)
    Ja póki co się przewalam z miejsca w miejscy, jeżdżę na rowerze, biegam - o dziwo daję radę w ten skwar, choć później wyglądam jak bym wyszła spod prysznica. I też muszę się w końcu wziąć za książkę. Idzie burza... cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czereśnie też uwielbiam. najgorsze jest to, że jak już zacznę jeść to mogę pochłonąć nawet kg :-)

      Usuń
  2. O taaak, jutro sobię chyba też taką zrobię dla ochłody ;)! A słodycze właśnie najlepiej zastąpić owocami, też tak robię ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mam taką robi, tylko bez lodów ;)
    Pyszotka :D

    Tak z ciekawości, takie fajne zdjęcia prosto z aparatu, czy jeszcze czymś obrabiasz przed wrzuceniem na bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  4. kawa wygląda smakowicie:) Owoce morele mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mm . Nabrałam ochoty na kawę mrożoną ♥___♥

    http://alienowablogfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio w ogóle nie mam ochoty na kawę, nawet na taką mrożoną, ale lody bym chętnie zjadła:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...