niedziela, 1 lipca 2012

Owocowe szaleństwo

We wtorek ostatni egzamin i wakacje :) Niestety egzamin nie należy do łatwych, strasznie dużo materiału, mało czasu, dodatkowy stres jest taki, że egzamin jest ustny :(
Ale znalazłam sposób jak radzić sobie ze stresem i co robić żeby nie obżerać się słodyczami :) OWOCE - według mnie to dużo lepszy wybór niż słodycze czy słone przekąski. Powiem tak, jem je na kilogramy, hahaha. Niestety należę do tych osób, które podczas nauki muszą coś podjadać.. No więc podjadam, truskawki, jagody, czerwone porzeczki.. i tak w kółko :) Skończyłam również z napojami energetyzującymi, których ostatnio piłam litrami, zamieniłam je na wodę z cytryną, zieloną herbatę no i moje ukochane koktajle :)






A oto jeden z moich ulubionych koktajli:



przepis na 3 porcje:

1,5 szkl jagód
0,5 l mleka
kilka pokruszonych kostek lodu

wszystko miksujemy i gotowe ! :) pychotaaaa <3

6 komentarzy:

  1. super, te pyszności na pewno pomogą Ci w nauce :D no i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za egzamin ;) Dasz radę !

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda, owoce mogą zaspokoic głód na słodycze..
    ps. mam takie samo sitko do owoców :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam wczoraj z rodziną zbierać truskawki i czereśnie, a teraz właśnie u mnie w kuchni stoją ze dwie tony tego. ;D Mam straszną ochotę, ale na razie się trzymam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh ale mi narobiłaś ochoty na koktajl ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam owocki, uwielbiam koktajle. Koniecznie muszę kupić porzeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...