poniedziałek, 2 lipca 2012

shape i Ewa

Udało mi się dzisiaj kupić nowego Shape'a z płytą Ewy Chodakowskiej :) Jestem mega szczęśliwa, już nie mogę się doczekać kiedy ją wypróbuję. Mam nadzieję, że uda mi się to zrobić w środę. Hahaha mój egzamin został przeniesiony z wtorku na środę, więc zyskałam dodatkowy dzień na naukę i dodatkowy dzień stresu.  A teraz szybkie czytanie Shape'a na dobranoc :)



Kolejna płyta Ewy w mojej kolekcji, mam nadzieję, że będzie ich jeszcze kilka, bo to są najlepsze płyty z treningami jakie kiedykolwiek kupiłam z Shape'm.


a teraz zajadam moje ukochane czereśnie, póki co są mega drogie ;/ ale mam nadzieje, że juz za kilka dni ich cena spadnie i będę mogła kupić dużo, dużo więcej :)

8 komentarzy:

  1. Także udało mi się dzisiaj zakupić gazetę z płytką, ale jeszcze nie robiłam treningu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że masz tę gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) :) koniecznie opisz jak wrażenia po

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle dziewczyn już o nim pisze, że aż zaczęłam się bać czy dzisiaj go jeszcze znajdę w kiosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam taką małą kolekcję płyt Ewki ! Nie sądziłam ile jej zwolenniczek jest na blogspot! Jestem w szoku! Ale jest to mega miłe zaskoczenie :)) Powodzenia na egzaminie!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałaby mi się 'totalna metamorfoza', ale może kupię ze spalaniem :D bo widzę, że spore zainteresowanie tym :)


    + dodaje do obserwowanych, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam tą płytę :) Dopiero obejrzałam, ale od jutra zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też od jutra zaczynam. mam płyt z ćwiczeniami wiele ale jeszcze nigdy nie ćwiczyłam z nimi. wszyscy zachwalają Ewę także i ja się skuszę. Ciekawe czy wielki wycisk będzie. 3mam kciuki za Wasz wszystkie !! dajcie znać jak poszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...